Opis stanowiska:
- – kompleksowa obsługa klienta zainteresowanego zakupem nieruchomości
- – koordynowanie procesu sprzedaży
- – negocjacje z klientami w zakresie podpisywania umów deweloperskich
- – utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
- – udział w zmianach lokatorskich i odbiorach mieszkań
- – udział w działaniach marketingowych – targach nieruchomości, dniach otwartych
Wymagania:
- – wykształcenie wyższe
- – dobra znajomość problematyki prawnej w zakresie gospodarki nieruchomościami
- – doświadczenie na rynku nieruchomości co najmniej 5 letnie
- – łatwość nawiązywania kontaktów
- – samodzielność w działaniu
- – znajomość rynku nieruchomości w systemie condo (inwestycyjnych)
- – umiejętność prowadzenia efektywnych negocjacji handlowych
- – czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- – umowa o pracę (ew. prowizja)
- – atrakcyjne warunki zatrudnienia
- – stanowisko pracy z pełnym wyposażeniem
- – przyjazną atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole
- – miejsce pracy: Wrocław, Sienna, Zieleniec
Aby aplikować na powyższe stanowisko, skorzystaj z formularza zamieszczonego poniżej.
Osoby zainteresowane ogłoszeniem prosimy o przesłanie CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do procesu rekrutacji o treści:
- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Oświadczam, że zapoznałem się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych przez Administratora zamieszczonymi w ogłoszeniu o pracę”.
- „Wyrażam zgodę na kontakt z moją osobą w trakcie procesu rekrutacyjnego za pośrednictwem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, m.in. za pośrednictwem poczty elektronicznej”.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH:
Podstawą przetwarzania danych osobowych przesłanych w związku z przyszłym procesem rekrutacji jest art.6 ust.1 Lit.A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Administratorem danych osobowych jest Fundacja na rzecz rozwoju Masywu Śnieżnika z siedzibą w Sienna 11, 57-550 Stronie Śląskie. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie Twojej dobrowolnej zgody. Masz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, co skutkować będzie usunięciem danych z naszej bazy kandydatów, ale nie wpłynie na prawidłowość przetwarzania danych do czasu cofnięcia zgody. Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom, poza tymi które mają ustawowe uprawnienie do ich otrzymania, nie sprzedajemy danych, ani nie zostaną przesłane poza EOG. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Jednocześnie informujemy, że w procesie rekrutacji nie są podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany i nie jest stosowane profilowanie. Jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw, lub uzyskać wyjaśnienia napisz do nas na adres Fundacja na rzecz rozwoju Masywu Śnieżnika z siedzibą w Sienna 11, 57-550 Stronie Śląskie. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy. Po tym czasie twoje dane zostaną trwale usunięte. Pamiętaj, że nie oczekujemy podawania danych wykraczających poza kodeks pracy, oraz profil naszej działalności. Jeśli nie chcesz abyśmy takie dane przetwarzali (np. wizerunek) nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.